Associació de Voluntaris de Protecció Civil

L’Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Santa Perpètua de Mogoda (AVPCSPM) és un cos de voluntaris al servei del municipi, orientat a situacions d’emergència i catàstrofes d’emergència.

L’AVPCSPM col·labora amb l’Ajuntament i les diferents administracions competents en el sistema de preparació i resposta davant de situacions de greu risc col·lectiu, calamitat pública o catàstrofe extraordinària, en les quals la seguretat i la vida de les persones puguin estar en situació de perill

Actuen tant en situacions d’emergències com duent a terme tasques operatives i de suport en dispositius preventius d’esdeveniments que suposin un risc per a la població.

Fes-te Voluntari!

Si voleu formar part del cos de voluntaris de protecció civil de Santa Perpètua de Mogoda, cal reunir els requisits bàsics següents:

• Tenir més de 18 anys. Si sou menors i ja teniu 16 anys, necessiteu l'autorització dels vostres pares.
  • Ser resident a Santa Perpètua de Mogoda.
  • Tenir fluïdesa amb les llengües catalana i castellana.
  • Voleu treballar per al bé comú del vostre municipi de manera altruista.

Si esteu interessats en pertànyer a L'AVPC Santa Perpètua de Mogoda i compliu els requisits anteriors, el següent pas és arribar-vos a les dependències de protecció civil, o contactar amb nosaltres i us donaran el full de sol·licitud de registre que haureu de fer una entrevista per fer una entrevista.

Pl del Treball, Complex Granja Soldevila - 08130 Santa Perpètua de Mogoda - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 935742144
Adreça electrònica: protecciocivil@staperpetua.cat
Vegeu-ne la situació al mapa