La nit del peix kiwi, aquest dissabte a Efímera

Divendres, 3 de maig de 2024 a les 12:00

Aquest dissabte 4 de maig a les 20 h a la Sala Telers dins de la programació d'Efímera es podrà veure La nit del peix kiwi de la Companyia Sala Flyhard. Les entrades es poden adquirir a efimeraspm.cat.

La nit del peix kiwi és la propera obra que es podrà gaudir a la Sala Telers dins de la programació Efímera de l’Ajuntament de Santa Perpètua. La companyia Sala Flyhard ens proposa una història que parteix d’una profecia que li revela el peix que té a la peixera el protagonista, interpretat per Santi Ricart. La funció tindrà lloc dissabte 4 de maig a les 20 h i durarà 95 minuts. Les entrades es poden adquirir al web efimeraspm.cat o, si queden butaques lliures, uns minuts abans de l’obra a la Sala Telers.

Aquest és un thriller hipnòtic amb tocs de comèdia que ens endinsa en la ment d’un actor que passa per un mal moment. Josep Julien és l’autor i director de l’obra que defineix com una mentida, una fugida endavant, una via morta.

L'actor, Santi Ricart, ha explicat que la història de l'obra parteix d'una convocatòria que fa l'actor sense feina que interpreta per explicar als seus amics una part de la seva vida que els és desconeguda. Ricart ha definit l'obra com "una road movie perquè l'aventura té una part de thriller i de comèdia romàntica on l'actor es fica en un embolic que cada cop es va fent més gran". L'obra passa en gran part per carrers de Barcelona que es descriuen bé en el text perquè són importants les imatges que es van generant en l'imaginari, segons coment Santi Ricart.

La creació de La nit del peix kiwi va sorgir de la idea de Santi Ricart de fer un monòleg sobre què passaria amb els actors després del confinament. Després de dues temporades a la Sala Flyhard ara la funció està voltant per diferents poblacions amb èxit de públic.

Santi Ricart ha volgut posar en valor la programació d'Efímera i l'aposta municipal pel teatre professional a Santa Perpètua i ha animat la ciutadania "a gaudir de qualsevol de les propostes que són molt interessants".

Darrera actualització: 03.05.2024 | 13:37